Kropp och själ

leslita.blogg.se

Det här är på riktigt

Publicerad 2011-08-04 14:20:32 i Citat,



Det händer att jag vaknar upp ibland och allt känns så overkligt. Man bara inser att allt är på riktigt. Jag har existerat i snart 23 år, jag bor i Stockholm. Det är 2000 talet och allt drivs av pengar och teknologi. Det är väldigt "weard" när man stannar upp och tänker till. Vi skapar historia. Det här är på riktigt. Och framtiden ligger i mina händer. Jag kan göra precis vad jag vill. Och det kan du med!

♥Fler symboler: En symbol inom alkemin, Symbol livets gåva,

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-08-04 17:57:53

Symboler är intressanta!! Både för oss som tolkar t ex Tarotkort och för de som är intresserade av gammal historia!

Här kommer svar på din kommentar på min blogg:

Spelnörd... hmmm... nja - tillfälligt kanske! Men jag känner redan att det inte är riktigt lika kul längre...! Det som är roligt är att jag är så dålig på dataspel att jag behöver rätt mycket hjälp och på så sätt så blir det ju nåt jag gör tillsammans med grabbarna, till skillnad från när de sitter och spelar och är näst intill okontaktbara, så där som ungar kan bli....!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild