Kropp och själ

leslita.blogg.se

Trust

Publicerad 2011-04-28 07:50:39 i Citat,

"Allt är precis som det ska och
Allt kommer att bli precis som det ska bli
Jag litar till att moder jord och universums energier vet vad som är bäst för mig"

Föreläsningen/Kanaliseringen var väldigt intressant i går med moder jord nätverket. Hon pratade mycket om övergången, vad som kommer att ske och hur vi kan förbereda oss. Och så sa hon dessa ord som jag har citerat. Väldigt tänkvärt. Hela föreläsningen avslutades med en healing till jorden, där man både tar och får energier. Man skulle visualisera rött ljus.



Tror ni på kanaliseringar?

Kommentarer

Postat av: Lilitha

Publicerad 2011-04-28 22:56:37

Vad härligt det låter. Vad är det för nätverk, Moder Jord nätverk. Låter intressant. Vill du berätta mera...



Det känns alltid så harmoniskt att besöka din blogg. Som att din harmoni sprider sig över till mig...



Kram söta du...

Lilitha

Postat av: Kjetil

Publicerad 2011-04-29 08:58:30

Bra sagt, lita på dig själv og det skal gå deg bra :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild