Kropp och själ

leslita.blogg.se

Totalrenoverat på bloggen

Publicerad 2011-04-08 22:55:48 i Vardag och nöje,

Hej! Jag har gjort om ALLT här på bloggen. Mest var det för att jag har pillat alldeles för mycket med koder så tycker att det blev för mycket. Färger på sök knappen och hjärtan emellan datumet i inläggen och massa facebook och bloggloving grejer överallt. Sedan tror jag att jag råkade förstöra något för som ni säkert märk så var menyn ibland ihop med inlägget och ibland var det ett mellanrum. Och så har jag jätte länge försökt att göra Droppdown av flikarna men det har inte gått efterfom att jag skrivit något kod fel i kodmallarna som jag inte hittar. jaja massa små saker som jag iaf störde mig på men som inte syndes kanske för er. Så jag återställde allt och gjorde det från början.

  • Två menyer
  • Mer stilrent med beige som basfärg
  • Droppdown flikar
  • Ny anpassad header
  • Tagit bort allt onödigt
Hoppas att ni tycker att det blev fint och enklare att hitta runt.


Jag gjorde en "skiss" bild på en rolig sida :)


Säg gärna till om något på bloggen inte fungerar eller ser konstigt ut, Tack!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-04-09 12:51:46

Det dyker upp en ruta om att fylla i användarnamn och lösenord när man klickar på vissa länkar, är det du som lagt till det? Har du kollat sidan i Firefox också eller var det Explorer? Rubrikerna på inläggen ser ut att ha halkat ner lite! Annars tycker jag att det var bra med två menyer! Jag är imponerad av att du gör allt själv! :)



Trevlig helg!

Postat av: zenia

Publicerad 2011-04-09 13:44:44

En hel del bokstäver ser konstiga ut för mig. De tre sista bokstäverna i alfabetet ser lite knasiga ut: å ä ö. Trodde först att det kanske berodde på att jag kollade in din blogg genom min iphone och safari men nu sitter jag på en dator med windows och internet explorer men det är samma sak. Hur ser det ut för dig?



Det är även samma som Jenny nämner att det dyker upp en liten ruta där man kan fylla i användarnamn och lösenord. Fast den åker enkelt att klicka bort.



:) Hoppas jag inte är för petig nu men annars var det väldigt finurligt med två menyer för det går enklare att hitta.

Postat av: Becca

Publicerad 2011-04-09 18:17:27

Det är lite knas med bokstäverna men annars är det jättefint! Måste ge min blogg ett ansiktslyft snart känner jag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild