Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bilderna Dalai Lama

Publicerad 2011-04-17 20:20:06 i Psykologi,

Hej här är fotografierna som jag tog under föreläsningen när Dalai Lama var på Södertörns Högskola. Det var en upplevelse att få se och lyssna på honom. Oförglömligt. Han pratade bland annat om hur viktigt det är med utbildning, kunskap öppnar ens sinne. Med ett öppet sinne är man ett steg närmare världsfred menade han. Det går inte att beskriva eller förklara orden av en sån stor person, det måste upplevas! Det var väldigt intressant att lyssna på.  Här har jag gjort i ordning ett bildspel. Det är jag som har tagit alla bilder. Copy right ©

DALAI LAMA :D Ni får ha en bra kväll! Lämna gärna en kommentar.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-04-19 17:25:53

Vilken upplevelse! Han är en sån fin och vis man och mer därtill!

Postat av: Lesly

Publicerad 2011-04-19 19:24:25

Sv: ja det är han verkligen, och förvånansvärt rolig också. haha Hoppas att du mår bra :)



Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-04-19 20:35:54

Ja det har jag hört att han är:) Jag mår bra och plugget går framåt. Trivs du bra med journalistiken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild