Kropp och själ

leslita.blogg.se

Till Simhallen ikväll

Publicerad 2010-09-22 10:56:51 i Dans & Annat,

Hej hej! Viken härlig dag. Det är soligt och man kan höra barnen leka utanför fönstret.
I dag ska jag träffa kompisar för det hinner jag inte med när jag har lektioner. Schemafritt i dag men jag ska ändå plugga här hemma. Först ska jag till centrum och fika med en kompis som är i Sthlm. I morgon och hela helgen är det 50års jubileum för Farsa Centrum och massa rea! Kanske ska till Indiska och kolla lite. Men inte shoppa för mycket.

Sedan ska jag hem och äta lite gröna linser som jag kanske tar kort på och lägger ut. Men ikväll då ska det blir riktigt skönt. Jag och Maria ska bada i Farstas simhall. På onsdagar är det något som kallas "ljuva toner". Men dämpad belysning och lugn musik. Helt barnfritt. Där ska vi ligga och flyta och simma lite längder :) Längtar så!

Steiner

♥Relaterade inlägg: Flyta bort i tankarnaSimning, Historiska spatraditioner,


P.s Jag har förnyat text och bild under fliken Leslita *HÄR*

Kommentarer

Postat av: Freddie

Publicerad 2010-09-22 11:31:21

ja, hon är underbar..



din blogg verkar intressant !

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-22 11:34:25

Låter härligt! :-)

Du, idag bloggar jag lite om initieringar. Det är kanske något du känner till lite om? Eller?

Kram,

Eva

Postat av: Tiia

Publicerad 2010-09-22 22:39:15

Ja klart man inte fegar ur :)

Är fortfarande i tanke fasen så får se vad de blir får nått om de nu blir nått ;)

Ang flytten så är ja & mahdi på samma plan båda vill vi flytta dit så får hoppas de sker så fort som möjlig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild