Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ralph Nader -Miljöaktivists-

Publicerad 2010-09-26 15:55:28 i Sett,läst,hört,

Ralph Nader
Ralph Nader från USA är på turne´ i Skandinavien mellan den 22-25 September. Han besökte Stockholm och jag var på föreläsningen av Kraft & Kultur som hette:

"Can we save the world by Consumption?  Young consumers as a change factor"

Samtals ämnet var om konsumenträttigheter, miljöfrågor och det politiska klimatet i världen. Det var väldigt intressant fast lite svår engelska bara. Så jag köpte boken på Svenska. Det är hans första antologi på svenska och böckerna hade kommit från tryckeriet samma morgon. Fick den signerad:

"To Lesly, Act for justice, Ralph Nader"


Har ni hört talas om honom? Gick du på hans turne?

♥Länk: Newsdesk,

Kommentarer

Postat av: Carolina Olofzon

Publicerad 2010-09-26 19:33:56

SV: Vi dansar bland annat funkey, ballet, modern jazz och street :)

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-09-26 22:59:16

Jag har aldrig hört talas om honom!! Men han verkar ju intressant!

Här kommer svar på din kommentar på min blogg:

Vad vann jag, vad vann jag???? ;-)

Men det var inte så svårt att gissa faktiskt! Du skrev ju att den hade hjul och att döma av paketets storlek så fanns det inte så mycket annat att gissa på! Enkel slutledningsförmåga bara!! ;-)

Ha en bra dag/kväll/natt du med!! :D

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-09-26 23:03:05

SV: Okej! Du kommer inte bli besviken : ) Hoppas jag iallafall..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild