Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kropp och Själ (Radio)

Publicerad 2010-09-23 08:35:31 i

God morgon på er, i natt sov jag inte så bra så nu är jag ganska trött hehe.
Jag vaknade flera gånger och så drömde jag om getingar som satt fast i golvet och bränder. Helt konstigt.

I dag har jag heldag i skolan. Slutar 17. På schemat har vi foto och bild journalistik, språkblock och nu på förmiddagen har vi en föreläsning av en miljöaktivist som kommer till Högskolan :) Det ska bli roligt.
Här har ni ett litet tips. Lyssna på senaste programmet av Kropp och Själ radion direkt här.
Klicka på bilden så laddas det ner på din dator. Nu måste jag försöka äta lite frukost.
Ses ikväll i ett nytt inlägg :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-23 10:11:25

Hej!! Jag sov inte heller så bra.. konstigt. Jag blev så sugen på idén om att hitta en lägenhet så jag kollade lite på blocket. Hittade den hör i farsta: http://www.blocket.se/stockholm/3_a_Uthyres_from_1_10_2010_28878912.htm?ca=11&w=1

Så det finns ju lite i af :) Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-23 18:44:47

Jaa, jag vill också flytta NUUU! Känner det starkare för varje dag. Börjar till och med fundera på om jag kan hitta något extrajobb så jag får råd. Kanske är lösningen närmare än vi tror :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild