Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ego woman

Publicerad 2010-10-05 10:17:27 i Sett,läst,hört,

Ego woman



Jag köpte boken Ego Woman av Carolina Gynning. Jag har faktiskt läst första boken Ego Girl och den var väldigt intressant. Hon berättade om modell livets alla sidor, om resor hon gjort som förändrat henne och personer hon träffat. Den hade både lättsamma och djupa delar. Olyckligtvis lånade jag ut den boken och fick aldrig tillbaka den, hade varit snyggt att ha båda ståendes bredvid varandra på hyllan. Men nu ska vi se vad denna uppföljaren handlar om :)

Jag gillar Carlolina Gynning, hon känns äkta. Hon är ärlig i sina böcker och på bloggen, hon säger vad hon vill och tycker vad hon känner för. Hon är roligt och kreativ. Hon är en konstnär coh författare.

Vad tror ni? Är den läsvärd? Har ni läst den eller första boken? Vad tycker ni om Gynning?

♥Fler inlägg med gynning: Medverkar i Cookalong, Gynning testar TKM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild