Kropp och själ

leslita.blogg.se

Säljes: Massagebänk

Publicerad 2010-11-08 18:50:20 i Spa & Massage,



Säljer min massagebänk eftersom att jag aldrig använder den.
Den är i svart skinmaterial och i trä. Har tillhörande extra armstöd (2 varianter) och huvudstödet som syns på bilden förutom det vanliga "hålet" för ansiktet. Bärbar med väska som ni får med.
Pris: 2500kr SÅLD

Massagebänken hämtas av köparen i Stockholm.
Vid intresse kontakta mig via [email protected] eller genom kontaktformuläret/kommentar här på bloggen.

♥Fler bilder: Här,

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-11-10 23:36:16

Är det en Optand?? Det är misstänkt like en i alla fall! Jag har en - fast beige! Den är superskön att ligga på och väger bara 17 kg!!

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-11-15 20:48:43

Är den ihopfällbar? :) Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild