Kropp och själ

leslita.blogg.se

Stockholms resan

Publicerad 2010-05-23 19:46:36 i Vardag och nöje,

Hej hej nu är jag hemma ifrån Sthlm, det har varit en väldigt bra helg.

>På fredagen var jag på jobb intervjun. Det var trevligt, vi satt och pratade i flera timmar på ett café nere vid vattnet, jag fick se hur Hälsocentret ser ut och vi promenerade runt i området där i Solna. Väldigt vacker natur.
På kvällen var vi på Caliente som är en tapas resturang. Det var gott kan jag lova. Jag träffade massa nya människor för han som jag fick stanna hos (familjens kompisar), jo han jobbar på restaurangen. Sedan gick hela personalgruppen och jag ut och tog nån drink, var en snabb sväng inne i en cubansk klubb och slutade på citykrogen tror jag att det heter.

>På lördagen var vi runt i stan och turistade. Vi gick från Eriksdalsbaden- skansen-liljeholm, promenerade runt och kollade lite på gatumusik och dans som fanns överallt. Det var varm och soligt hela den dagen. Sedan tog vi tunnelbanan till ett matställe. Kommer inte ihåg vad det heter eller låg, hehe. Efter att alla var mätta och belåtna så gick vi in till centrum och kollade lite och promenerade förbi kungaslottet och till gamlestan, svenska akademien och slussen. Sedan var vi helt slut i benen och fötterna. Jag såg globen ifrån bussen :) Alla bilderna är ifrån lördagen. På lördag kväll var jag på en lokalfest, en kille fyllde år. Det var väldigt nice. Vi dansade och åt tårta.

>Söndag: hemresa

Skansen
Stockholm
Afrikansk dans och musik
Stockholm
Stockholm
Rosenbadet
Stockholm
Gamlestan
Stockholm gamlestan
Svenska Akademien
Stockholm gamlestan
Titta vad jag hittade på en gammal byggnad, Runor! undrar vad det står.
Stockholm gamlestan
Jag kan även meddela att jag fick jobbet. Wiiieho! Så jag flyttar till Sthlm inom en månad. Så fort jag har hittat någon stans att bo.
Någon i Sthlm som hyr ut ett rum möjligtvis?

Jag har en kund strax, kl åtta, så jag ska fixa lite med handdukar och så :) Ni får hade så bra!
Jag har placerat min blogg i Stockholmbloggkartan.se!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-23 20:03:49

Grattis! Vad kul att du fick det!!

Postat av: Lillis

Publicerad 2010-05-23 20:05:26

Wow grattis till jobbet.. verkligen jättekul =)



Hmm.. okej.. så det finns inget specifikt mot migrän.. Fråpan är om det kan hjälpa/lindra som du säger.. för huvudärk och migrän e ju nte riktigt samma sak, men kanske värt att testa. Var hittar man sånna? =)



Min helg har varit bra.. Bara jobbat typ.. =) inte hunnit njuta av solen tyvärr.. själv då?

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-05-30 01:26:49

GRATTIS till nya jobbet!!! Maila mig gärna var det är så kanske jag hinner in en sväng när jag åker till Stockholm nästa gång!! :D

KRAM!! //Anneli.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild