Kropp och själ

leslita.blogg.se

Morgon mys

Publicerad 2010-05-13 10:34:22 i Vardag och nöje,

Godmorgon på er jag vaknade vid nio idag, har sovit skönt efter ett lugnt yoga pass igår kväll.
Gjorde även pannkakor med björnbärsmarmelad och gammaldax vaniljglass mumsigt!
pannkakor med björnbärsmarmelad och gammaldax vaniljglass
Det har spö regnat hela morgonen, fast ganska mysigt just idag, sitter med tända ljus och aromalampan doftar persikor. Kommer ni föresten ihåg mina vattenpärlor? Dem "lever" fortfarande, vattnar dem en gång i veckan och det verkar som att man kan hålla på så hur länge som helst. Gått mer än en månad och dem är minst lika fina :)
levande ljus och vattenpärlor
I natt sov jag med oljeinpackning i håret och så smorde jag in fötterna med min nya salva igår innan jag gick till sängs. Den är jätte bra så jag rekommenderar er verkligen att göra en! Idag ska jag verkligen skriva på min B-uppsatts, varit så upptagen förra helgen så vi kom inte igång förrän igår.

Vad har ni för er? Myser ni hemma kanske. Dagens planer?
*Relevanta länkar: Pannkaksrecept, vattenpärlor, gör egen fotsalva,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild