Kropp och själ

leslita.blogg.se

Folkhögskolans 10års jubileum

Publicerad 2010-05-07 19:18:28 i Vardag och nöje,

För er som vet så går jag inte på folkhögskolan (Fhi) men jag blev inbjuden för att jag haft så mycket sammarbete med dem i Hällefors och dem flesta av mina danselever går på Fhi så vi hade en uppvisning. Dagen började kl 10 imorrses. För att fira hade mängder med ballonger blåst upp.
Folkhögskolans 10års jubileum Balonger
Rektorn höll tal och alla fick "champange"
Folkhögskolans 10års jubileum
Vi skålade och ballonger släpptes upp i himlen.
Folkhögskolans 10års jubileum
Den nya skulpturen som en känd designer har skapat invigdes.
Folkhögskolans 10års jubileum
Sedan var det buffé dax! Här hade dem dukat upp så fint. Lite bröllops likt :P
Folkhögskolans 10års jubileum
Folkhögskolans 10års jubileum
Buffén bestod av kyckling, skinka, rökt lax, potatis och rotfrukts gratäng, potatis sallad, bönnor och sallader, hembakat bröd, laktos och vegetariska alternativ m.m GOTT vad det kan jag lova!
Folkhögskolans 10års jubileum
DANSEN min dansgrupp uppträde med brasiliansk funk
Folkhögskolans 10års jubileum
ett fint kort där Martine hoppar
Folkhögskolans 10års jubileum
Sebastian var också duktig.
Folkhögskolans 10års jubileum
Shaka shaka shaka...
Folkhögskolans 10års jubileum
Folkhögskolans 10års jubileum
Och sedan uppträdde jag med live musik och karnevals dräkt. Ska få tag på bilder för på min kamera har jag bara ett inspelningsklipp ifrån det. Efter det var vi på:
  • Vernisage med foto och smycke bl.a
  • Gruppkoreografi, ett till dansföreträdande
  • Teater
Fler bilder på dessa punkter laddas upp snart och även på Bilddagboken. Så nu ska jag snart iväg på en hemma fest! Hur har eran dag varit?


Kommentarer

Postat av: martina victoria kuhse

Publicerad 2010-05-08 15:12:40

hej du! :) jag mår jättebra. hur är det med dig? hehe, finns inte så mycket som händer i mitt liv just nu förutom skolan och så :) hur är allt med dig? vad har du för dig för något?

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-05-08 16:32:28

Hej :D



Jag har sökt in till spa programet i höst och hoppas verkligen att jag kommer in!



Är väldigt intresserad av hälsa, att må bra o få andra att må bra. Jag vill hålla på med alternativmedcin osv. så hoppas verkligen att utbildningen passar just mig:)



Vad har du tänkt göra med framtiden?:) Och vad har varit de bästa/sämsta under dessa 2 år ?: )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild