Kropp och själ

leslita.blogg.se

En skadad älva...

Publicerad 2010-05-21 10:48:54 i Andlighet,

Inatt drömde jag nått jättekonstigt, jag drömde att jag var en älva och så var jag på ett tak i en stort köpcenter, plötsligt rasade hela taket ner och mina vingar fungerade inte så jag kunde inte flyga och då ramlade jag och ner på golvet och skadade mig.

Jag kommer ihåg att jag hade jätte ont i ryggen, speciellt ländryggen. Och alla mina älv-kompisar satt runt omkring mig när jag låg på golvet och inte kunde röra mig. Det var bara jag som kunde se älvorna. Dem frågade varför jag inte bara flög iväg från taket och sa att jag var korkad som lyckades skada mig.

Jag ringde ambulansen och låg där och väntade jätte länge. Såg en ambulans komma och trodde att jag skulle få hjälp, men den blev full så jag fick vänta på nästa. När den ambulansen kom så var personalen jätte elaka, dem påstod att jag fejkade så fällde han mig så att jag ramlade ner för trappan. Frågade om jag hade någon känsel i benen och ifall jag kunde gå?  Och så drog han i min höft så att det gjorde jätte ont :(   .......   sen vaknade jag.

älvor

Vad kan den här drömmen ha för betydelse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild