Kropp och själ

leslita.blogg.se

Världens snabbaste maträtt

Publicerad 2010-03-01 12:56:38 i Recept,

Detta tycker jag är Världens snabbaste maträtt! Pasta med tonfiksröra! Igår kväll efter att ha varit på bibloteket i så kom jag hem och undrade vad jag skulle äta. Jag blandade ihop något och det gick förvånadsvärt snabbt. Snabb, enkel och bra mat som var riktigt gott, kan det bli bättre.

Pasta med tonfiskröra

Gör så här: Koka pasta, öppna en tonfiskburk, häll i passerade tomater, creme frache och kryddor. Värm upp under omrörning! Klart!

Vad är ditt snabbaste recept som du brukar göra när du är riktigt hungrig eller har väldigt bråttom :s ?

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-03-01 18:54:04

Hmmm, jag har en annan variant på det där :-)

Brukar skippa tomaterna och istället ha i skivade gröna oliver (med pimento). Och så lök också så klart!

Postat av: clara

Publicerad 2010-03-01 19:52:18

åh vad skönt det måste vara för dig att få höra att dom mår bra iaf!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild