Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kungligt Bröllop

Publicerad 2010-06-21 23:35:14 i Vardag och nöje,

Jag vet att vissa av er är väldigt trötta på Kronpronsessan Victoras bröllop men om några år när jag läser min blogg igen så vill jag att det här Historiska ögonblicket ska stå med. Jag vill kunna minnas att jag Leslita var där och såg Sveriges Prinsessa. Det var magiskt.

Så här kommer minna bilder som JAG forograferade. (Med Copyright)
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Prinsessan Victorias Bröllop 2010
Var du där? Skulle du ha velat sett det?

Kommentarer

Postat av: Majda

Publicerad 2010-06-22 00:05:48

hej på dig! Vilken fin tanke, jag hade jätte gärna träffat dig! men jag bor tyvärr nere i skåne/blekinge. Så vi såg bröllopet på tv.n. Det va faktiskt synd för det var en fin tanke!



Epicaren kostar 155 kr + eventuell frakt. Jag ska själv beställa den snart, men har lånat min systers så länge så jag vet att den funkar och att den är bra!



Ha det fint!

Kram Majda

Postat av: joline

Publicerad 2010-06-22 08:02:20

Shit vilka bra bilder, ser verkiligen ut som hon kollar in i din kamera! Snyggt =)Allt bra annars?

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-06-22 11:11:32

Jag är inte det minsta trött på det! Jag såg nästan allting som sändea på TV. Vigseln var magiskt fin.



Sista bilden Lesly kronprinssesan tittar ju rakt in i din kamera!! wow



:D Kramar om dej en prinssesa till en annan

Ps.tips på en så positiv låt. "Got my mind set on you" George Harrison!!

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-06-22 15:13:44

Sv Elisabeth: Hejsan! vad bra att du inte är det, jag hör så många som klagar på henne och skatepengar bla bla bla. Men man borde vara stolt över sitt Kungahus och det där är verkligen ren kärlek dem har tsm.



Ja den blev bra den sista bilden, det gick så fort och alla försökte ta bilder, hehe :D



Ska lyssna på låten tack :) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild