Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bildspel på Spa-programmet

Publicerad 2010-06-01 16:01:51 i Spa & Massage,

För att fira att jag är utbildad Professionell Hälsoarbetare och SPA konsulent så visar jag ett bildspel

från min tid på här på Spa programmet och vad jag har haft för mig medan jag bott här! (69 bilder)

Wiho! :D idag var det sista dagen på SPA programmet!  Universitetsexamen.

Gick bra på opponeringen på B-uppsattssen.

Lärarna höll tal och vi hade kramkalas och så fick alla var sin pin med Örebro Univ symbolen på.

Sedan satt vi ute i parken och drack skumpa med jordgubbar och melon :)

Det har varit riktigt skönt väder  Middag på gästgivaregården sen! Tre rätters. Kommer bilder på det sen.

 

Grattis till er alla som tar examen i år! :D

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2010-06-02 18:58:06

STOOOR GRATTISKRAM TILL DIG! =D

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-06-05 20:21:46

Grattis!:D

Postat av: Vladimir

Publicerad 2010-06-09 06:16:19

Grattis till Spa-examen o snygg bild slide på bilderna du gjorde, riktigt proffsigt gjort. Kolla in min video som jag har på min hemsida www.vladimirv.com Hoppas det löste sig med boende. Vi hörs o lycka till i Sthml.

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-06-10 18:28:37

Sv Vladimir: Hejsan Tack så mycket! Ja det blev ett snyggt bildspel :) din video funkade tyvärr inte :( ska kolla igen om någon dag :P Hade så bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild