Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-06-23 16:06:38

Du, jag måste fråga dig en sak. Du som kommit i kontakt med så många olika "läror" och behandlingsmetoder. Har du aldrig träffat någon som jobbar med shamanska metoder eller liknande? Jag känner nämligen att det börjar bli dags för mig att få tag i någon sådan person. Det verkar nämligen vara svårt att bli av med "hemsökelserna". Skulle vara intressant att få kontakt med någon från ett annat land för att höra hur de ser på sånt här.

Har ju dessutom insett att jag är långt ifrån ensam om detta. Skrev ett inlägg i går där jag gav exempel på andra som också råkat ut för oförklarliga rivmärken. Man vill ju gärna ha reda på vad det handlar om, eftersom det verkar vara ett problem som fler och fler drabbas av - och jag kan inte hitta någon "gemensam nämnare"....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild