Kropp och själ

leslita.blogg.se

Cheerleading kanske?

Publicerad 2010-07-05 18:41:57 i Dans & Annat,

Här om dagen när jag satt o kollade på en serie så handlade just det avsnittet om ett cheerleader lag. Så jag blev otroligt sugen på att börja i cheerleading igen. Det har ju allt dans, akrobatik och gymnastik. En perfekt kombination av det jag gillar. Man tränar mycket styrka, koordination, balans och spänns m.m
>Här får ni se ett litet klipp på en stuntgrupp som alltså bara tränar den akrobatiska delen med "bygg av pyramider"
Visst är de duktiga!

Jag är i Thn nu hos mina föräldrar så det blir inte så mycket bloggande. Hoppas att ni har det bra och kommer tillbaka hit :)



Länkar: Haninge Power Cheer
Relaterade inlägg: Cheerleaders, Acroyoga liknar cheer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild