Kropp och själ

leslita.blogg.se

Att greppa tag i livet...

Publicerad 2010-07-21 02:36:39 i Mina tankar,

Men seriöst jag bor i Stockholm. Sverigies huvudstad. Det finns alla möjligheter i världen att fixa ett bra liv här. det var ju det som var min plan. Stockholm eller Göteborg. Ifall det inte gick bra så skulle jag utomlands. Men jag har ju inte ens gett Sthlm en chans än. Det finns allt man kan tänka sig här. Jag kan jobba som vad som helst till en början. Ok inte riktigt men ni fattar. Jag försöker bara få mig själv att sluta oroa mig. Det här kan bli riktigt bra om jag verkligen försöker. Ok det har gått en månad och jag har bara två vänner men visst det är svårare här, betyder inte att det är omöjligt eller hur? Jag kan bli lycklig här, det kan gå. Visst? Varför känns det som att jag ljuger? Jag vill verkligen ge detta en chans, vart ska jag annars ta vägen liksom. Och varför skulle jag ge upp? Det är inte likt mig. Varför börja nu...
Copyright leslita.blogg.se
Jag är en stark självsäker kvinna som klarar mig själv utan att känna mig ensam.
Jag gav mig ut hit för att stå på egna ben och jag kommer inte att fly undan!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-21 08:23:55

Det är klart det kommer bli bra! Du fixar det!

Vi ses imorgon! Kram på dig

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-07-23 11:39:41

Jag är stolt över dej! förutom att du vill gå på en Pride festival:/ och tycker det ska bli kul:S

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-07-23 17:06:34

Sv Elisabeth: Hej på dig! :D tack så mycket. Det blir nog bra till slut.



Vadå jag tycker att det lät roligt o se paraden och så. Gillar du inte gay och bisexuella? :P haha



Hade så bra Bamse Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild