Kropp och själ

leslita.blogg.se

The future

Publicerad 2010-01-18 00:44:36 i Mina tankar,

Planera inför framtiden. Det känns spännande och samtidigt skrämmande. Jag har skrivit ut CV och blivit ruinerad på frimärken. Köppt kuvär och skickat e-mail.

*Har sökt ett flertal jobb och redan fått "tack men vi anställer ingen personal just nu" svar från 4 ställen men fått ett JA från 1 SPA anläggning i Sthlm. Jag har blivit kallad på jobbintervju och provmassage och provaktivitet. D.v.s praktiskt intagningsprov :P Jag skulle skicka förslag på datum.



*Sedan har jag kollat på vidare utbildning på högskolenivå. Lite små kurser i omfattning om max en termin 30hp. Psykologi, folkhälsovetenskap, idrottsvetenskap och dans känns intressant. Ska söka för säkerhets skull.

*Hade även tänkt börja söka SPA HOTELL utomlands men inte hunnit översätta klart till spanska och engelska. 

*Sista utvägen är att söka jobb ombord på kryssningar. Men jag har inte kollat nått på det. Verkar ganska svårt att få det. 



År 2010 kommer att bli en stor förändring för mig. Examen, utbildning, jobb, flytt os.v :) Jag längtar.

Kommentarer

Postat av: Räven

Publicerad 2010-01-18 10:03:03

Det kommer gå jättebra ska du se! :) Sluta inte blogga bara! ;) Ska ju bli jättespännande o se hur det går för dig och var du hamnar!

Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

Publicerad 2010-01-18 11:02:45

åh tack! =) vad kul det låter, hoppas du får jobbet i sthlm.

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-01-18 17:32:06

Hej Lesly!

Hoppas du får jobbet i Stockholm!! Då kan vi ju ses ibland, till skillnad från om du jobbar utomlands eller nånstans långt bort dit jag inte brukar åka!!

Allt gott!! KRAM!! //Anneli.

Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Publicerad 2010-01-18 19:23:30

Svar; hehe ;)



Lycka till på jobbintervjun :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild