Kropp och själ

leslita.blogg.se

Musica

Publicerad 2010-01-10 13:17:06 i Sett,läst,hört,

Ibland kan det vara svårt att hitta avslappnande skön musik. I skolan har vi mängder med cd skivor som vi får sätta på när vi har gäster som ska få behandlingar. Jag bestämde mig för att utforsta utbudet och hittade en samlings box som jag vill rekomendera. The buddah Experience. Den är uppdelad efter vilken sorts avslappning den spelar. antingen Chillout, meditation, lounge eller trance och har 2 cd i varje stil d.v.s 8  sammanlagt. Leta upp det på you tube eller på emusic.com där finns det säkert. Jag gillade speciellt trance skivorna som "sova musik" och chillout som "ge massage musik". Det var dagen tips. Hade så bra. Jag mår lite bättre idag med förkylningen.





Har du någon bra avslappnings musik att dela med dig av?



*Läs gärna tidigare inlägg om musik: Relaxing musik,
*Länk: The buddah Experience (där kan man även bläddra för att se fler album)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild