Kropp och själ

leslita.blogg.se

Massage & Jobbintervju!

Publicerad 2010-01-19 22:51:39 i Spa & Massage,

Massagekund
Idag hade jag en kund som ville ha halvkropps massage. Hon bor i Umeå men var på besök här i Hällefors. Hennes pojkvänn studerar här så ryktet hade spridit sig att jag ger hemma behandlingar. Jätte roligt tycker jag. Dessutom fick jag repetion på den Svenska klassiska massagen som jag inte utfört på nån månad. Fler som vill ha behandlingar? klicka ---> *

Bild: Jag i Örebro, Mariebergs köpcentrum 16/1-10


Jobbintervju

Jag har fått datum för när jag ska komma till SPA-anläggningen i Sthlm för jobbintervju!
Dem tyckte att jag passade bra in som spaterapeut, massör och aktivitetsledare. Och ville därför att jag skulle utföra en "provbehandling"/ "provmassage" och "provaktivitet". Intervjun skulle gå på minst 2 timmar :-S. Jag är redan jätte nervös. Aldrig varit på jobb intervju. Snälla Hjälp mig! Haha

Skriv det du kommer på om jobbintervju. Egna erfarenheter? Eller svara på några av mina frågor.
Vad är bra att tänka på? Hur ska man vara? Inte skryta men inte vara för blyg? Hur går löneförhandlingen till? Hur mycket ska man fråga om stället? Verkar man intresserad eller att man "inte har koll" om man undrar mycket? När får man svar om jobbet? Får man någon betänketid? Jag måste väll få känna in om det är där jag vill jobba, eller vill dem ha besked på en gång? Vilka frågor får man? svårt? os.v

Tack, With love Leslita!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-01-20 10:04:26

Åh, lycka till på intervjun!

Var bara dig själv så går det bra :-)

Kram,

Eva

Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Publicerad 2010-01-20 19:36:49

Åh gud vad nervöst! Men det kommer gå bra tror jag :) Var dig själv och marknadsför dig så bra du kan ;) (eller vad det heter hehe)



Svar; jag permanentade syrrans hår.. men det blev inte så mycket :( inget fastnar på hennes hår, det verkar vara immun:t mot styling typ :P

Postat av: Björn

Publicerad 2010-03-17 11:15:34

Lite slipad ärlighet brukar funka på en intervju. Sen ska man försöka att inte vara för nervös, det är ju lika mkt en fråga om att du ska ta reda på om du vill ha jobbet som det motsatta.

Postat av: Lesly

Publicerad 2010-03-17 14:02:11

Tack så mycket Björn för tipset. Det var en bra sida. Hade så bra

Postat av: Helena

Publicerad 2011-06-21 18:48:42

Hej, googlade och fick fram din blogg, ska själv på en intervju i morgon, även den med provmassage.

Hur gick ditt möte till?

Mvh Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild