Kropp och själ

leslita.blogg.se

Hälsodagar i Nordstan 2010

Publicerad 2010-01-15 17:24:07 i Hälsonytt,

I år funderar jag på om jag ska åka till Göteborg på Hälsodagar i Nordstan den 28-31 Januari. Sånt är alltid kul! Mest för att knyta kontakter och dela ut mitt visitkort och CV till allt och alla :D Jag satsar stort.

Årets program har inte kommit ut än men tidigare år har det varit försäljning i mängder, uppvisningar på styrketräningsövningar, Nia och Tai chi. I år kommer pole dance fitness och uppvisar läste jag på deras blogg. Sedan erbjuds massage, kiropraktik, vibraplate, Feng shui, dansshow, shiatsu, Qi gong, yoga, kosttillskott, mer om kost och träning, kroppsterapeuter, rosenmetoden, gymnastikförbundet o.s.v 


Försäljning av Kineiska örter och teér på mässan år 2007.



Någon som har planer på att åka dit på Hälsodagarna? Jag kanske kan möta upp en bloggkompis?

*Hittade dock inte så mycket mer info än detta: Event i Nordstan

Kommentarer

Postat av: Snejky

Publicerad 2010-01-15 19:56:12

Hej..

Vet inte hur det är på hälsodagarna i Nordstan, men jag jobbade på hälsomässor i Sthlm...Tyckte det var mycket givande...

Hoppas allt e gott med dig &

Önskar dig en härlig helg.

Kramen

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-17 11:41:10

Fin blogg =)

Postat av: Lesly

Publicerad 2010-01-17 13:43:01

Hej Elin tack för din kommentar och för låt länken! Ha en bra dag !

Postat av: Snejky

Publicerad 2010-01-17 14:29:48

hej igen...

Jag ställde inte ut något på hälsomässan, utan jag jobbade i ett café.

Men roligt är det med alla människor & att se vad som ställdes ut..

Kramen

Postat av: Räven

Publicerad 2010-01-18 10:07:31

Nej vad kul!!! Ifall jag har fått pengar då så skulle jag jättegärna åka. Är det montrar och sånt eller schema så man vill va där alla dagarna eller räcker det med en? Kan inte va borta så länge för hunden... men det vore jättekul =)



Var på en hälsomässa i Sthlm 2008, kropp & själ-mässa i Liljeholmen, var otroligt fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild