Kropp och själ

leslita.blogg.se

Gäst behandling

Publicerad 2010-01-27 15:26:15 i Spa & Massage,



Gett en behandling idag, en helkropps Tuina och så köpte hon ett presentkort som <3-dag present också så jag har tjänat in några hundra lappar :) Behandlingen gick bra, blev klart nån minut för tidigt så nästa gång ska jag lägga in med strechningstekniker på benen. Funderar även på att köpa en sån liten klocka som kan "klippsar" fast i kläderna. Det hade varit smidigt. Och så ett bälte som man kan spänna fast oljan på. Spa grejer, finns så mycket praktiskt och bra. Idag lämnade vi även in vårt arbete, arbetade parvist om Folkhälsoinstitutet. Så det är avklarat och imorgon är det *kurs*! :) Ni får ha det så bra

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-01-28 12:38:32

Hmm, om du etablerar dig i Stockholm så får jag nog ta och boka en behandling hos dig :-)

Postat av: martina victoria kuhse

Publicerad 2010-01-28 16:59:01

hellu! tacktack. jo det är bra, hur är det själv? okej, va härligt :) kastanjevattnet fungerade utmärkt på mamma men mindre bra på mig :p pusspuss

Postat av: Eva

Publicerad 2010-01-29 18:18:33

Kikar bara in för att önska dig en trevlig kväll!

Kram,

Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild