Kropp och själ

leslita.blogg.se

Neewwss

Publicerad 2010-02-28 20:58:41 i Vardag och nöje,

Alla mår bra i Chile. Ingen vi känner har kommit till skada och byggnader som har förstörts ska återuppbyggas. Mest gammla hus som har förstörts eftersom att det är så strikt med regler att alla ska vara byggt på ett specielt sätt. El och tel är fixat. Eftersom att dem är så vana med jordbävningar så vet dem hur dem ska jobba effektivt med bra samarbete. Yes. Och nu känner jag inte för att blogga mer men läs gärna en kort liten intervju om mig  


*HÄR*


PUSS!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Publicerad 2010-02-28 21:41:58

Jaa du blir nog inte besviken=)

Postat av: mimo

Publicerad 2010-03-02 10:04:44

skönt att er familj mår bra, min familj där mår bra oxo förutom rädslan för efterskalven. Huset har rasat och det finns ju inte mycket mat, men de vet hur de ska klara sig. chilenare är starka människor och de klarar detta!! önskar bara jag kunde vara hos min familj just nu!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild