Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dans kväll

Publicerad 2010-02-06 20:04:15 i Dans & Annat,

Nej tyvärr ska jag inte ut och festa men jag har verkligen dansat hela dagen idag! :) spelat in för skojs skull. Min "nya" (dec) kamera spelar ju in i HD kvalitet! Så jag har fixat nya koreografier till min dansgrupp och så har jag börjat öva inför en jobbintervju. Jag ska skicka ett videoklipp när jag dansar för ett jobb som friskvårdsledare/dansare i Spanien.



Men idag är det dans på TV

Saturday night fever

TID: 19:00 - 21:30, Idag, 6 februari 2010
Kanal: 4+

Amerikanskt drama från 1977. 19-årige Tony Manero är utled på sitt vardagsliv och arbetet i en färgaffär. Han lever upp endast på lördagskvällarna när han får gå på det lokala diskoteket, umgås med sina vänner och dansa. När han dansar är han kvarterets kung.

I rollerna: John Travolta, Karen Gorney, Barry Miller. Regi: John Badham



Shall we dance?

TID: 21:30 - 22:00, Idag, 6 februari 2010
Kanal: 4:an

Amerikanskt romantiskt drama från 2004. John Clark har allt, framgång, pengar och en underbar fru, men saknar gnistan i sitt liv. Varje kväll på väg hem från jobbet fascineras han av en ung, vacker kvinna som står i fönstret till en dansstudio. En kväll följer han ögonblickets ingivelse och anmäler sig till danslektioner för att få träffa henne. John upptäcker till sin förvåning att han älskar att dansa men bestämmer sig för att hålla sin nya passion hemlig. Men hans fru börjar snart misstänka något.

I rollerna: Richard Gere, Jennifer Lopez, Susan Sarandon, Lisa Ann Walter, Stanley Tucci, Anita Gillette, Bobby Cannavale, Omar Benson Miller, Tamara Hope, Stark Sands. Regi: Peter Chelsom.

Taking the stage

TID: 20:00 - 20:50, Idag, 6 februari 2010
Kanal: 6
Serie: Musik och dans

I Taking The Stage följer vi eleverna på musikalskolan School for Creative and Performing Arts.




Ska ni se nått av dessa? Och vem kollade på Let´s Dance igår?

Kommentarer

Postat av: mimo

Publicerad 2010-02-06 20:29:47

lets dance var en besvikelse för mig när jag såg den, jag förväntade mig mer än så!!!

Postat av: lola

Publicerad 2010-02-07 01:13:27

har fått tillbaka laptop nu. ska skicka alla bilder till din mail .. pusss

Postat av: lola

Publicerad 2010-02-07 04:17:59

Bilderna är skickad babee .. Haha hon där är Kourtney Kardashian, Kim kardashians syrra :D ..

Men det bra gumman, hur är det sj ?? .. när km du till thn måste träffas dåå .. miss u loca :D .. jag flyttar snart i April .. pusssar <3

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-07 11:55:46

Åh tack, vad kul att du gillade den med:D!!



Taking the stage är jätte bra, så kul att de är en realityserie kram!

Postat av: miljarderbitar

Publicerad 2010-02-07 14:34:46

sv: tack, det röda är löshår, om du vill ha rött i håret så måste du bleka massor först sen ha i röd färg för att det ska hålla.

Postat av: lola

Publicerad 2010-02-07 17:54:18

Ah eller huuur så snabbt :( .. Och PLUS du måsteee komma hälsa på mig i holland babeee, ITs gonna be like old timess L&L styleee :D haha .. Owjaa vi måste hinna göra en fotoshoot medd, .. Iaf, hur är det annars då gumman ? med skolan och allt :D? ..



Besosss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild