Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dagens Tacksamhet

Publicerad 2010-02-24 10:26:26 i Dans & Annat,

Jag tycker att vi alla ska börja vara mer tacksamma! det kan vara en simpel sak eller något väldigt djupt. Helt olika.

Jag kan börja med att säga att jag är tacksam för att jag har kommit igång med träningen så bra nu. Jag är tacksam över min dansgrupp med underbara elever. Vi har alltid så roligt tillsammans och de lär sig otroligt fort! Vi ska ha en uppvisning snart och jag är tacksam för att vi får vara med på Hällefors festivalen. Angående min egna träning förutom dansen och promenader så har jag tränat både yoga och qi gong! Som även är lugnande för själen. Och så tränar jag till träningsklipp på internet där jag hittat lite olika. Te.x Ben Styrketräning för Ballet dansöser- jobbigt värre!, och zumba och aerobicsliknande grupp träning. Jag är tacksam för att jag har diciplin och prioriterar motion. Finns mycket annat som jag är tacksam över men idag väljer jag det här.

Din tur! Skriv en kommentar på den första saken du kommer på som du känner dig tacksam över!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-24 15:08:24

sv; den är ny, det håller på att gå på bio :)

Postat av: nathalie

Publicerad 2010-02-24 21:00:33

sv: tack så mycket :D

Postat av: Räven

Publicerad 2010-02-25 10:49:27

Skrev ett helt inlägg om det =)

Postat av: Lesly

Publicerad 2010-02-25 11:47:49

Hejsan Räven! jättefint skrivet. Det är bra att stanna upp och se efter vad man har. du är en modig person som vågar dig ut i livet :) Jag är också tacksam för att jag vågade gå emot alla och läsa alternativmedicin. Och även om det har känts oerhört ensamt så är jag glad att jag flyttade hit :) Kramar!!

Postat av: Räven

Publicerad 2010-02-25 12:05:46

Sv: Tack :) Du är väldigt modig du också! Kram!! :)



Ja det ska jag göra! Kör på rinnande vatten tror jag, annars brukar jag rena i jord eller salt i ett dygn men tänkte prova nåt nytt ^^ SKulle så himla gärna vilja köpa fler stenar men vet inte om det finns någon butik i jönköping som säljer :( Vet du om Örebro har någon?

Postat av: Räven

Publicerad 2010-02-25 13:13:56

Haha härligt :) Ja, då blir det ju mer att visualisera reningen, spännande! ^^



Men herre jösses hur har jag kunnat missa det?! Jag tycker jag har googlat jättemycket! Jag måste helt enkelt ha väldigt, hmm, bristfälliga kunskaper i googling, haha ^^



Ja gör det :) Åh, skulle vilja ha stenar som motsvarar alla chakran och prova chakrabalansering med kristaller. Har ett par nu men jag skulle vilja hitta nya just för det ändamålet.

Postat av: Räven

Publicerad 2010-02-25 14:19:18

Men vad kul! :) Ska ta och ta mig till affären du länkade nästa vecka tror jag, om jag kan :) Den hade ju öppet på torsdagar^^



Kram! :)

Postat av: cisco tests

Publicerad 2010-03-05 06:18:00

hello julia here.......thanx i found this blog..

. i am happy to see this...i got new spirir after reading this..Why do we call it MY New Spirit Naturals? Because we provide natural health supplements, nutritional supplements and life-long opportunities for well being. My New Spirit Naturals is more than a business, it's a life tool! We personally use our natural health supplements and have seen the long-term benefits first hand. But It's far more than just the 12-15 years of personal experience with New Spirit Products

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild