Kropp och själ

leslita.blogg.se

Alla <3 Dag

Publicerad 2010-02-14 13:40:08 i Vardag och nöje,

Ni får ha en romantisk och kärleksfull alla hjärtans dag till alla mina läsare! Och till er som är singlar, va inte deppiga, gå ut och flörta lite istället! Känn våren komma försiktigt fram. Kanske är det sol hos dig till och med!
Idag blir det plugga för min del. En klasskompis kommer över snart. Och så har jag haft en kund. Helkropps tuina.
Jag mår så bra idag! Ätit avokado mackor mums, och känner mig glad! :)



Passa på att skicka en hälsning till min pojkvän.*Camilo* Miss you, Puss! with love Leslita

Kommentarer

Postat av: cilla

Publicerad 2010-02-14 15:32:27

jag hittade stevia på nätet, det är väldigt drygt men det har en aning lakrits smak om man tar förmycket så jag är på test nivå fortfarande. det är väldigt populärt i asien så jag försöker hitta bra recept. kramisar

Postat av: michelle

Publicerad 2010-02-14 18:19:58

fina ögonfransar du har :D

Postat av: cilla

Publicerad 2010-02-14 18:51:04

va söt du är, en riktig pingla <3. jag köpte på http://www.stevia.se/ det är svårt att baka med. men jag börjar komma fram till rätt mått, kommer recept sen när jag tycker att det är okej. kramisar

Postat av: MATILDA SIMONETTE

Publicerad 2010-02-15 02:01:10

Frågestund på bloggen för första gången! Gillar du den så ställ en fråga! Svarar på allt!:)



Om du inte gillar reklam, så godkänn inte... Det här är mer ett meddelande så alla får veta, eftersom jag envisas så med att inte ha en frågestund. Men nu har jag också en. Passa på!:)



Kram!



http://MatildaSimonette.blogg.se

Postat av: sanna

Publicerad 2010-02-15 07:38:40

nej det var inte svårt alls :) gjorde det i ett skitprogram. ska lägga ut länken senare. så kika in senare om du kanske vill veta hur man gör sånna :D

ha en bra dag , kram :)

Postat av: Räven

Publicerad 2010-02-15 08:37:22

Vad himla söt du är!! :) Jag älskar verkligen din nya design, den är supermysig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild