Kropp och själ

leslita.blogg.se

Julfirandet i bilder

Publicerad 2010-12-25 10:18:16 i Vardag och nöje,

God morgon på er! Hoppas att ni hade en riktigt God jul! I dag vaknade jag runt nio tiden, helt utvilad, jätte skönt. Trots att det blev lite många drinkar och en sen kväll i går. Men det är precis så det ska vara!

Dagen började men att jag duschade och fixade mig, jag hade på mig en vaniljfärgad långkläning med lite bruna mönster på. Sedan körde pappa mig och min storebror till Överby för att min storebror skulle julhandla.

När vi kom hem sedan så låg maten i ugnen, vi gjorde lite annurlunda mat i år. Kanske för att mina föräldrar redan varit på flera julbord och så åt vi traditionell julmat på 1 advent också. Men vi gjorde kött i ugnen med rivna morötter och rödlök och potatisgratäng till. Sedan hadde vi även julskinka och prinskorvar :P



Klicka



Efter maten så kollade vi på en julfilm och åt Ris á la malta med apelsin i som jag gjorde. Det var uppskattat.



näsångbastu klicka

Mina julklappar som jag fick:
  • En epilator (hårborttagningsapparat)
  • En ansiktsångbastu, på bilden är det näsbastun som man kan byta till
  • En bryggare, man häller i lösviktte så blandas det av sig själ
Sedan fick jag en smartbox, blommiga strumpbyxor, en jätte söt liten säl (gosedjur), handgjora örhängen och armband med snäckor, Ldb produkter, eyliner, ansikts mask :)
Jag är jätte nöjd och hade en fin julafton detta året. Alla blev nöjda med presenterna från mig också :)

Hur var eran jul? Vad fick ni för klappar? Vad åt ni? Berätta :)

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2010-12-26 17:55:30

Vilken fin blogg! :)



Sv: Va kul att du gillade mina filmtips! :) Älskar att titta på film, jag har bytt blogg nu så vill du ha lie nya filmtips kolla in på den, (sophiiek.blogg.se).

Ha en trevlig kväll, Sophie :)

Postat av: Lilitha

Publicerad 2010-12-27 00:49:18

Vilken härlig jul, och vilka stämningsfulla bilder. Själv fick jag en chilliröd elvisp, zuuum, zuuuum, som jag hade önskat mig. Å lite annat smått å gott å mycket KÄRLEK. Kram Lilitha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild