Kropp och själ

leslita.blogg.se

Gott nytt år!

Publicerad 2010-12-30 16:49:47 i Vardag och nöje,

År 2011 närmar sig. Hoppas att år 2010 har varit ett händelserikt och minnelsevärt år. Jag vill önska er en bra start på år 2011.


När jag tänker tillbaka på året som gått så har jag åstadkommit en hel del.
  • Jag har tagit min examen som professionell hälsoarbetare från Örebros Universitet.
  • Jag har fått jobb som spa terapeut och fått arbetslivserfarenheter av det.
  • Reste utomlands utan mina föräldrar för första gången
  • Jag har blivit antagen till Högskolan och påbörjat mina journaliststudier.
  • Jag har bott i tre olika lägenheter och träffat massa folk
  • Jag har vågat flytta till Stockholm och börja ett helt nytt liv.

Höjdpunkter: Sommaren - Spanien tog guld-Pridefestivalen-Hammarkullen, Poledance träningarna, Träffade Fan Xiulan, Vårskrik med min egna dansgrupp, Mallorca,
Jag tycker att ni ska kolla tillbaka på året som varit och se allt som har hänt, både bra och dåligt och ta vara på allt ni lärt er.

Gott nytt år önskar Leslita!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-12-31 16:01:54

Det låter sannerligen som ett händelserikt och bra år du har haft! Hoppas att nästa blir minst lika bra! Gott nytt år!

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-01-02 00:52:07

Gott nytt år! Jag hittade just din blogg och har bläddrat igenom flera inlägg redan, och du är verkligen duktig på att skriva och tar upp intressanta saker!



Jag har tänkt att jag vill börja bli nyttigare och äta mer hälsosamt och så kom jag hit och har hittat så många goda råd :D

//Natalie

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-01-02 13:23:05

SV: Hej Nathalie, Tack så mycket, god fortsättning på dig. Roligt att du gillade min blogg och tycker om den så mycket :)



Till det här första halvåret så har jag tänkt ge mer tips på nyttiga maträtter som framför allt är billigare ;)



Hade så bra!

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-01-02 14:03:35

Snygg klänning! 2011 here we come! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild