Kropp och själ

leslita.blogg.se

En söndag

Publicerad 2010-12-19 14:15:33 i Nail Art Design,

Hej på er, ja jag kan börja med att berätta att jag tror at det gick bra på tentan. Den var uppdelad på 2 delar så en del får jag iaf G på och den andra delen kan ligga på gränsen om jag har tur.

I dag tänkte jag ha en riktig söndag. Sitta hemma och kolla ut genom fönstret på snön. Läsa Blossom tidningen och topp hälsa som legat och väntat.

Och så tänkte jag göra en ansiktsbehandling, det var rktigt längesen. Ska börja med peealing sen lägga en lermask och slutligen ansiktskräm. Sedan ska jag fixa naglarna :) Kanske nått sånt här? Lite juligt

Nails

Vad ska ni göra denna söndagen?

Kommentarer

Postat av: Johanna - mamma till Leia

Publicerad 2010-12-19 16:41:24

sv: tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild