Kropp och själ

leslita.blogg.se

Eco-Mig, ett nytt spel

Publicerad 2010-12-01 11:58:19 i Djur & Natur,

Eco mig
Eco Mig är ett nytt sällskapsspel för er som gillar djur&natur och är intresserade av klimat och miljöfrågor. Dessutom har mig företaget ett sammarbete med WWF så för varje spel som köps så går 5 kr till världsnaturfondens arbete. Spelet står i alla fall med på min önskelista. Och vet ni vad? Här på Uddevalla Posten så ska vi göra en stor spelrecension inför jul så jag kom med förslaget att testa Eco-Mig. Nu är det beställt och på väg till redaktionen :)

Annars finns det många återförsäljare, bl.a
*Trollhättan
Bokhandel
*Stockholm
Naturhistoriska muséet
Naturkompaniet
Naturhistoriska muséet

Någon mer som vill ha spelet? Kanske har du redan testat det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild