Kropp och själ

leslita.blogg.se

Topploppet 2010

Publicerad 2010-08-29 19:37:26 i Dans & Annat,

I morgon börjar jag på Högskolan för att bli journalist. Jag är super nervös :) Men det ska bli så roligt!! Att se vilka människor som ska studera där, vilka kurser jag ska läsa, vilka lärare jag kommer ha och att få känna på ett riktigt studentliv! Jag är laddad nu :D

Gillar du att springa och läser topp hälsa så är Topploppet nått för dig. Alla är välkomna, oavsett om du är en van löpare eller nybörjare. Man kan välja mellan att springa 5 km som är ett varv eller om man vill springa dubbelt.

Vart: Hagaparken Stockholm
När: Den 2 oktober 2010
Tid: kl 14:00
Pris: 295 kr


Sista anmälningsdatum är den 6 september

Topploppet


Någon som har planerat att vara med?

Kommentarer

Postat av: martina victoria kuhse

Publicerad 2010-08-30 00:41:04

så kan det också vara iofs. hihi tur att man kan prata med dig om allt sånt! :)



åååh, va kul. journalist! det har alltid varit lite av en dröm för mig :)



ja, visst är skorna fina. funderar på dom. finns iof mycket annat än skor jag behöver. har 50 tal hemma redan, haha. pusspuss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild