Kropp och själ

leslita.blogg.se

P1 Kropp och Själ

Publicerad 2010-08-26 14:08:59 i Hälsonytt,

Ville bara tipsa snabbt om P1 radion som finns via nätet. Det kan vara roligt att lyssna på hälsodebatter. De pratar om olika ämnen varje vecka. Dem programmen som finns tillgängliga just nu är:

  • Allergiframkallande hårfärg
  • Intervju med Madonas personliga tränare
  • Yoga för hjärtat (Leslita rekomenderar)
  • Hormonerna
  • Träna utan att träna
  • och några fler program

Kropp och själ

Brukar du lyssna på radio program?


♥Kolla gärna in sidan här och lyssna på: Sveriges radio,

Kommentarer

Postat av: Sandrej

Publicerad 2010-08-26 16:04:28

Spännande!! Lesly, du har fått mig beroende av BONES!!!! Jag kan inte slutta titta!! hoppas allt rä bra med dig! Kraaaam

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-08-26 21:07:43

Svar på din kommentar på min blogg: Min lista.... OJ! Den är rätt lång!! Men bland annat så vill jag ha en lokal i stan, som blir mitt nya "in da house"! Men det ultimata målet på min lista är att starta och driva ett holistiskt hälsohem!! Sen vill jag bygga ett ekohus som jag faktiskt ritat själv, fortsätta min mediumutveckling i England, ordna ett eget hus för ungdomar här i Avesta där de kan ha massor med aktiviteter, ha en övernattningslägenhet i Stockholm så det blir lättare att hälsa på mina utflugna ungar och mina gamla vänner mm, etc...!! :D

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-08-27 00:11:43

Tack! Jag gör mitt bästa så får vi se hur långt det räcker :)



Boken handlar om villkorslös kärlek... resten får man veta när boken är klar och tryckt! :) Hihi

Kram

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-08-27 13:12:35

Sv Sandrej: Hejsan! Jo jag mår bra tack. Hahah jag veeeeet, jag kunnde inte heller sluta titta såg 3 säsonger på raken! Hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild