Kropp och själ

leslita.blogg.se

Antagna på SPA programmet

Publicerad 2010-08-09 20:54:30 i Spa & Massage,

Hejsan! Jag ville bara ta tillfället i akta att gratulera igen till alla som har kommit in på spa programmet vid Örebro Universitet. Det är jätte roligt att många har tagit kontakt med mig och ställt frågor och köpt böcker o.s.v. Sedan tänkte jag att alla dessa personer läser min blogg och kommer att gå i samma klass så då kan jag passa på att presentera er för varandra. Hoppas att ni inte känner er "uthängda" ta kontakt med mig i så fall.

  1. Emmy Lamm http://emmylamm.blogspot.com/
  2. Joline westlund http://waystodance.blogg.se/index.html
  3. Sara Wennberg www.metrobloggen.se/thinkittryit
  4. Sandra Mauritzson.
  5. Amanda Sölve
  6. Victoria Buletic http://victoriabuletic.devote.se/

Böcker

Föresten borde jag få betalt för att rekrytera studenter till spa programmet, eller hur!? haha Eller iaf en special länk till min blogg på deras hemsida ;) 

Finns det fler antagna på spa programmet? säg gärna till i så fall :)

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2010-08-10 10:41:11

Åh perfekt :P

Ja du borde kunna ta betalt för all hjälp du ger. Har fått svar på många frågor tack vare dig =)



Klippte mig förra veckan, är hyfsat nöjd.

Nu har jag flyttat till Hällefors oxå. Lite nytt och läskigt men det kommer bli jättebra tror jag =)



Kram!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-08-10 14:08:39

Hej Leslita, jag hittade din blogg för ett par månader sen, men har kommit av mej i läsningen nu de senaste veckorna eftersom ja farit runt och förberett mej inför flytten till Hällefors. Blev nämligen antagen till spa-programmet, va kul att du lagt ut lite kontaktinfo till blivande kursare:). skulle vara supersnällt om du ville tipsa om vilka böcker som e viktigast att skaffa nu så här i början när ekonomin inte är den bästa:S. Tack för en härlig blogg å kul läsning. Lycka till nu i höst:)

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-08-15 20:39:14

Hej hej (:

no offense, men vart har du fått reda på att jag är antagen? och vart har du hittat min blogg? :P

Enligt studeras uppgifter kom jag bara på 4e reserv.

Bara nyfiken.

Kram Fanny

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-08-16 11:18:20

Hihi då är jag med. nee jag kom på 4e reserv bara. Men jag Ställde Elin massa frågor ifall jag skulle komma in (:

Nu blir det dock inte utbildningen oavsett. Så du kan ta bort mitt namn :)

Men fin tanke.

Bra blogg!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-16 13:23:05

Ja, jag kan gå med på att kort berätta lite om mig själv :)



Har gått på Omvårdnadsprogrammet i 3 år och har fått smak för alternativmedicin plus att hälsa och att må bra alltid har intresserat mig. På min fritid lyssnar jag mycket på musik, jag umgås med mina vänner och bor ihop med min pojkvän. :D

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-08-19 18:11:41

Hej!

Jag ska också börja på spa-programmet i Grythyttan =) Du kanske känner min syster Sofia Buletic? Jag ska flytta in hos henne :) Är det något speciellt man behöver köpa som t.ex. kläder osv?



Tack på förhand!

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-08-23 14:59:07

Okej, tack :)

Är det något mer jag behöver köpa utöver idrottskläder? som t.ex. finbyxor eller finare skor?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild