Kropp och själ

leslita.blogg.se

Lisens Indiska SPA bok

Publicerad 2010-04-14 22:30:49 i Sett,läst,hört,

Lisens Indiska spabok

Lisen har kommit ut med en ny bok! Den första heter Lisens Örtspa som jag har använt många recept ur. Kommer ni ihåg läppbalsamet som jag gjorde? (se länk). Hon skriver tips på hur man kan använda naturen som ingredienser i skönhetsprodukter. I denna boken har hon inspirerats av sin Indien resor och Ayurveda kulturen.
Många recept på skrubb, ansiktskrämer och även drickbart. Boken är fackgranskad av en välkänd Ayurvedaterapeut, Manoj Krishnan Nair. Innehåller massa fina bilder och enkla steg för steg beskrivningar.

Har någon läst Lisens böcker? Tycker ni att det är roligt med hemgjorde produkter? Har du något annat tips på sidor eller böcker? Har du beställt boken kanske?

*Källa: Mynewsdesk,
*Läs gärna tidigare inlägg inom relevant område: Läppbalsam, Moonsun (produktförsäljning), Ayurveda, Ayurveda del2,

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2010-04-15 16:11:38

Alltså jag förstår hur du tänker, Men asså jag kan äta allt förutom godis, Vanligt lösgodis funkar verkligen inte att äta! Men all sorts mat går än så länge bra, Så är det för mig, Bara att höja insulindosen om det är någon maträtt som innehåller extra mkt socker!



Förstår du hehe?

Postat av: Joakim

Publicerad 2010-04-15 17:14:51

jaha okej! Då fattar jag! Jag har typ 1, Har haft det i cirka 8 år nu!



Nej asså bara blodsockret ligger bra så kör jag mitt race liksom!

JAG styr över sjukdomen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild