Kropp och själ

leslita.blogg.se

It´s supose to be a good day...

Publicerad 2010-04-23 17:35:00 i Mina tankar,

Idag borde det vara en bra dag, för idag får jag pengar.
Idag borde det vara en bra dag för idag är det fredag.
Idag är det en allmänt helt vanlig GRÅ dag med galet mycket stress i skolan och relationer man borde vattna och klappa ryggen på.  Det är mycket borde... Vem kan bestämma vad man ska och inte. Det gör man själv.
" Ju mer man anstränger sig desto bättre lyckas man" Leslitas motto. Ja men det finns gränser. När man försöker och försöker och anstränger sig och kämpar men inte kommer man någonstans. Idag borde jag vara glad men det är jag inte och det känner jag inte för idag för, det bestämmer jag själv... inget borde


När yin och yang inte förstår varann

När yin och yang inte längre förstår varann


Hur mår ni idag? Mår ni som ni vill må eller som ni borde må?

Om

Min profilbild