Kropp och själ

leslita.blogg.se

Fyllda paprikor

Publicerad 2009-09-11 16:11:35 i Recept,

För ett tag sedan gjorde jag fyllda paprikor för första gången, Jag letade på internet efter recept med där sa alla olika. Det skulle koka och stekas och graneras i ugnen och olika fyllningar i varje recept...så jag gjorde helt enkelt på mitt eget sätt! :)



Fyllningen bestod av köttfärs, bacon, majs, tomat, rödlök och kryddor.



I med fyllningen i paprikorna (som har fått koka lite gran för att mjukas upp)
på med ost och in i ugnen.



Till det hade jag quinoa och sallad. Riktigt lyckat tycker jag, det var det godaste jag smakat på länge :)

Kommentarer

Postat av: jonnie

Publicerad 2009-09-11 17:16:39

Åh va gott : )) de land som ja gillar bäst e Bulgarien varmt och gott, och billigt att leva i..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild