Kropp och själ

leslita.blogg.se

Födelsedags Helgen!

Publicerad 2009-09-08 18:37:14 i Vardag och nöje,

Jag fick lite födelsedagspresenter! :)



Produkter
Loreal Ansiktsrengöring
Loreal Ansiktsvatten
LdB deo
Sunsilk shampo, balsam och leave in

Smink
Lumene Mineral powder (puder)
Lumene Mineral bronzer (rouge)

Alla produkter är märken som jag använt förut och som Mamma visste funkade på mig :)
Sminket fick jag välja ut i affären så att det skulle bli rätt nyans emot min hud, så jag får se hur det känns snart. Det står att det ska vara mineralsmink och allergi fritt. (som jag nämnt *här*) Läs många bra komentarer där. 



Sedan fick jag ett Armband som är Antikt. Jag älskar verkligen gamla anorlunda smycken!
Jag fick även ett japanskt servis sett med koppar, fat och skedar i porslin. Unikt och vackert. Tyvärr inget kort på det för jag vågade inte ta med mig så värdefulla och ömtåliga grejer på en så lång resa. Så det ligger kvar hos mina föräldrar ett tag till. Kommer nog ett kort fram över.

Jag hade en väldigt trevlig 21 års dag med dem närmaste kompisarna och så har jag haft en bra helg i Göteborg/Trollhättan. Det blev spirituell hälsomässa som du kan läsa om *här*
sedan åt vi på Italiensk resturang då jag valde Tortellini med kyckling och en ostsås med zuzzini. Mumsigt, till det serverades vitt vin. Lite utgång efter det; blev chez amis och drinkar som Solero och Pina Colada!
Med mina föräldrar och lilebror igår blev det Kinamat och filmkväll!



Birthday chic 5 september :D


Kommentarer

Postat av: cilla

Publicerad 2009-09-08 19:39:55

grattis i efterskott, va skönt när man får en lyckad dag, då är livet kanon. väldigt fina presenter. du får ha en skön vecka och va rädd om dig. kramisar

Postat av: cilla

Publicerad 2009-09-08 21:11:10

ja tyvärr jag bor i ystad. ha det så bra. kramisar

Postat av: Barbie

Publicerad 2009-09-08 21:59:30

hehe har massa bilder som du oså är med på .. minns dom tiderna vi hade jävligt kul alla.

Ja det är bra med mig hur e det me dig då? pusss

Postat av: lola

Publicerad 2009-09-09 00:36:43

ahh eller hur först tänkte jag vad e dt här för film , sen börja det blir bättre o bättre fan haha, ahh ja vt försökte sätta in vit text så man kan skriva men hittar inte vart man gör det .. åhhh va sugen jag blev på dansa bachatas när man lyssna på musiken du har på din blogg, , saknar såna latinska klubbar gick alltid på det i holland så kuul.

Postat av: nadja

Publicerad 2009-09-09 08:14:24

tack din med, är lite sjuk annars är allt jättebra. Hur är det själv? Ser att du fyllt år, Grattis i efterskott :) och armbandet var riktigt fint!! pusss

Postat av: Adéle Siljemark- EN FOTOBLOGG

Publicerad 2009-09-09 10:44:25

jo det kanske det är, om du bor långt bort.

Jo jag tar 350 kr för en fotografering men då är den på ett par timmar och det blir ca 300-400 bilder

Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

Publicerad 2009-09-09 13:41:43

ja ok vad synd =/ jag har dansat showdance, men bara ett litet tag. Sen dansa jag street i 2 år, riktigt kul =) kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-09 19:10:53

Okej, tack så mycket för tipsen! Och grattis i efterskott än en gång :)

Postat av: identity

Publicerad 2009-09-16 12:35:08

Grattis i efterskott ;)



sv: tack så mycket! :D - dock har det blivit lite fotande nu på sista tiden pga tidsbrist.. :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild