Kropp och själ

leslita.blogg.se

Healt Confections...

Publicerad 2009-09-24 14:53:10 i Dans & Annat,

Ne nu måste jag verkligen bli hälsosam igen, känner inte att jag lever så sunt som jag brukar. Blivit lite slarv med Gi. När jag var sjuk med influensa så åt jag inge bra, vispad pulver soppa, yoghurt, chocklad och vitt bröd :O Det var mjukt att svälja och lindrade mitt halsont. Sedan behövde jag lite snabba kolhydrater också för jag var så energi lös. Idag åt jag en delicato boll! Ush och fy! Den var inte ens god :P Haha skyller på PMS sug :$

Och träna har ja inte gjort sen i Maj ungefär, bara promenader och lite dans. Imorgon ska jag gå till folkhögskolan och representera min ide (*klicka*) om att starta en Latin mix dansgrupp. När jag ringde igår för att bekräfta all med mötet sa de att det hade varit en man där som skulle starta en grupp med Salsa, cha-cha! Och det verkar ju jätte roligt. Hur ska jag få in intresseanmällan till min grupp? Iden var ju att jag skulle göra nått annorlunda som inte fanns! Men o andra sidan så ville jag starta gruppen för att jag tycker det är roligt med dans och det inte fanns nått utbud inom det jag vill hålla på med så nu är ju det problemet ganska löst...det är ju bara för mig att börja dansa i den salsa/cha-cha gruppen. Kanske ska floppa min idé så har jag mer tid till annat :D



Och tredje åtgärden är att jag börjar få sömn problem igen, kan inte somna på kvällarna och har svårt att varva ner. Men det är nog ingen fara, det släpper automatiskt när jag slutat stressa :)

Hur går det med dina hälsomål?

Kommentarer

Postat av: kimberly

Publicerad 2009-09-24 17:52:24

hejsan =)

ta chansen för att vinna biljetter till blog awards 2009 genom att rösta på mig!

http://www.tv4.se/1.1173520?i=76

Postat av: Barbie

Publicerad 2009-09-24 18:16:08

Heheh alla tycker kort är finare ;) men jag själv föredrar det långa heheh :D

Postat av: Barbie

Publicerad 2009-09-24 18:17:08

Jaa gumman det rä BRÄNBLÅSA fick det ju pga att jag brände mig med cig glöd :/

Postat av: Tiia

Publicerad 2009-09-25 10:45:33

Hejsan :) , förlåt om ja inte kommenterat tillbaka har haft lite problem med internet uppkoppling.

Men jo det går fint själv då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild