Kropp och själ

leslita.blogg.se

Äta bör vi

Publicerad 2009-09-13 19:09:54 i Recept,

Klyftpotatis är gott, observera att det inte är GI godkänt. D.v.s nedanstående rätter. Men väldigt gott om man inte äter Gi eller om man vill fuska :O

Stek färska championer, choritzo, zuzini och rödlök.

Tillsätt klyftpotatis som är tagna ur ugnen och simsalabim!


Dagen efter skulle jag på grillfest så då skärde jag upp lite av varje igen och satte på en grillspett! (utan pommes)


Och idag åt jag det här!



Lax med klyftpotatis och gröna bönor! :)


Dela med dig av en rätt med klyftpotatis!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-09-13 20:40:30

Du får läsa böckerna nån gång när du har tid :) Böckerna är 1000 gånger bättre tillochmed :D

Postat av: Eva

Publicerad 2009-09-14 11:14:22

Aj då! Här sitter jag och smygbloggar på jobbet och när jag besöker din sida så drar musiken i gång på högsta volym! :-o Shit! Kollegan undrade vad jag var inne på för sida....

Nåja, ville bara kika in och lämna en hälsning. Gott recept det där. Ska prova det någon dag. Men i dag kör jag taboleh med kräftstjärtar :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild