Kropp och själ

leslita.blogg.se

>>Salus per aqua is update<<

Publicerad 2009-10-11 10:39:14 i Spa & Massage,

Det är många på senaste tiden som har frågat vad det är för kurser jag läser. Så nu har jag uppdaterat inlägget om alla kurser på SPA-programmet som jag skrev för ett år sedan. Insåg att allt inte stämmde helt i ordningsföljden eftersom att jag skrev det inlägget innan jag började här och inte hade så stor koll då. Ja lade även in varje delkurs och antalet högskolepoäng (hp) för alla kurser. Har skrivit inom parentes vad dem praktiska delarna inebär så att det låter intressantare :P För er som är intresserade så läs inlägget *Salus per aqua*


Denna bilden är ett behandlingsrum på ett Spa i Spanien. Fint va?
Nu ska jag använda detta exemplar (länkade inlägget utan bilder) och söka praktikplats på måndag! Arbetsgivaren vill alltid veta vilka kurser som ingår i Spa programmet då ingen dessvärre har hört talas om det förut. Eftersom att jag inte fick någon praktik i Göteborg i sommras så ska jag söka i Trollhättan och Vänersborg denna gången. 

Vad har ni för er?!

Kommentarer

Postat av: Supermom

Publicerad 2009-10-11 20:36:31

Oh vad härligt det ser ut! Där hade jag inte haft något emot att ligga... hade verkligen behövt det!



Hur e allt med dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild