Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslita är "på fylld"

Publicerad 2009-10-17 16:54:27 i Hälsonytt,

Ja nu känns det som att min speciella stund för mig själv är över. Jag tråkar ihjäl. Klarar inte av att vara ensam mer än en dag. Vad ska man hitta på nu då? Nu är jag på fylld med energi och vill typ göra mig av med den istället! Haha. Jag tänker inte fastna vid datorn för det har jag lovat mig. Jag har kollat på film, yogat, och ätit idag. Ring runt och frågat om någon vill ha behandlingar så jag har fixat lite bokningar inför nästa vecka, men under helgen vart det ingen som kunde. Listan är typ avklarad också:

*Meditera
*Sitta med mina tarot kort
*Läsa om spänande ämnen


*Skriva ner djupa tankar och rensa huvudet
* Promenera och äta bra

Notis: Och varje gång som jag bestämmer mig för att idag ska jag inte dricka te, så får jag ont i huvudet. Kan det vara något beroende?


Jag har skaffat videoblogg också vad tror ni om det? Jag hade inte tänk sitta framför kameran och berätta hur min dag varit precis utan tänkte mer som för att visa upp saker. Typ visa hur pendeln rör sig, visa hur jag blandar oljeinpackningar för hår och hud eller visa hur man gör en drömfångare och sånt! Ska jag göra det eller? Känns lite som att jag börjat ångrat mig, kan antingen bli väldigt uppskattat eller ganska löjligt och kasst.

*Läs gärna tidigare inlägg om liknande ämnen: En stund för mig själv, Yoga,

Kommentarer

Postat av: milo

Publicerad 2009-10-17 18:50:41

om du har så tråkigt, så tycker jag du kan ringa milo en stund :) puss

Postat av: sussi

Publicerad 2009-10-18 12:23:45

Låter ju gör nice med en v-logg! Gört; själv är ja lite för mesig för att filma mig själv...hur funkar tarotkorten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild