Kropp och själ

leslita.blogg.se

Intervjua Leslita

Publicerad 2009-10-06 07:49:26 i Vardag och nöje,



Ni som kommer ihåg, jag hamnade ju hos en make up artists hemsida där det var fritt fram att ställa frågor till mig. Nu har hon samlat ihop utvalda frågor och mejlat det till mig. Så idag ska jag ägna mig åt att skriva ihop lite svar och ta fram passande bilder. Klicka *här* .



Hej jag valde ut dessa frågor till "Fråga Lesly", dem andra var ganska lika…/ Emilie

Vad för typ av spådomskonst och magi ägnar du dig åt?
Inga-lisa

Hur kommer det sig att du valde spa pogramet?
Johanna

Vad behövde man för betyg?
Och vad gick du innan?
Lisa

Vad har du dansat?
Felicia

Vad är det för sort alternativ medicin?
Helena

Vad för olika behandliga kan du?
Sara

Det står fotomodell, vad för slags modellande har du gjort?Är det svårt?
Emilia



Ni får ha en bra dag, så ses vi senare i ett nytt inlägg.

Kommentarer

Postat av: iDdLA

Publicerad 2009-10-06 10:52:42

jo nog äre alltid trevligt att på paket :)

tack xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild