Kropp och själ

leslita.blogg.se

Hälso/spa dag

Publicerad 2009-10-19 08:58:11 i Spa & Massage,

Godmorning, sitter vid datorn eftersom att vi börjar nio idag och jag kommer med bussen strax efter åtta. Imorsses tränade jag jag yoga till och med. Samma 30 minuters pass som sist gång med balans övningar. Tycker jag var duktigt. Det blev en bra start på dagen! Sedan gjorde jag en fin utbakad fläta och begav mig till universitetet. Idag har vi praktiskt dag och vi ska gå igenom Tuina massage på benen. Och i eftermiddag är det ansiktsbehandling med akupressur. Del 3 av 4. Det ska bli roligt. Och i eftermiddag ska jag träffa mig case och ge henne en behandling. Idag är alltså en riktig SPA/hälso dag. Hela denna veckan är fullbokat med behandlingar. Eller ja inte helt fullt finns fortfarande några lediga tider. Men det känns jätte kul med sysselsättning och att jag får öva.




Ni får ha en bra dag, så ses vi sen! Kanske med ett videoinlägg :)

Läs gärna tidigare inlägg om liknande ämnen: Yoga, Boka behandling här, Ansikts beh,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild