Kropp och själ

leslita.blogg.se

Yoga för alla

Publicerad 2009-11-27 13:49:00 i Yoga och stretch,

Jag sitter alltid o kollar på vidare utbildningar och Yoga instruktör är något jag velat bli i flera år nu. Hittade detta ställe i Göteborg som kallas "Yoga för alla" och erbjuder b.la följande:
  • Yogalärare intensiv
  • Yogans naturmedicin. En praktisk kurs i de senaste rönen och urgammal kunskap om naturens skydd mot sjukdomar.
  • Meditation och skrivande. Behöver du inspiration eller diciplin för att komma igång eller komma vidare med ditt skrivande passar denna kurs dig.
  • Kirtan. Vid dansar, sjunger och spelar musik tillsammans från gamla och fria kulturer.
  • Yogaterapi. Hur du kan lägga upp individuella träningsprogram och använda yogan som fysisk och mental terapi.



Kan det vara nått tro? Jag hade tänkt mig dem två första kurserna (punkterna). Jag har iaf beställ informations brochyrer så jag vet datum/längd och priser. Nu ska jag spana vidare på utbildningar. Vill gå sommarkurs 2010 men verkar som att jag är ute för tidigt...

*Relevanta länkar: Yoga för alla, Om kursen,

Om

Min profilbild