Kropp och själ

leslita.blogg.se

Trollhättan imorgon

Publicerad 2009-11-11 08:16:17 i Vardag och nöje,

God morgon på er! Jag är trötter, svårt att somna på senaste tiden. Ångest om jag ligger kvar i sängen för länge på morgonen och ångest om jag är vaken sent på kvällen :P Långledigt nu, imorgon bär det av till Trollhättan!

Att Göra Lista:
*Tvätta kläder
*Damsuga
*Moppa golvet (hittade en hink & mopp i tvättstugan som jag lånade hem :$)
*Ren bädda
*Packa
*Fixa naglarna och plocka ögonbrynen
*Hämta ut biljetten
*Hålla i danslektion (Salsa steg 1 idag)
*Blogga om nått roligare sen

*Ev. Plugga

*Ladda ner ljudbok till resan (Tips nån?)




Packning:
*Laptop (så papi kan fixa den)
*Extern hårdisk med filmer i (överför)
*Kläder
*Produkter så att jag kan utföra behandlingar

Från THN

*Balkläningen och Tiaran

Mycket o tänka på, bra o planera dagen då ;) Vad ska ni göra för kul idag?



Jag har fixat lite bland kategorierna nu, hoppas att det blev mer organiserat och inte krångligare för er. Ändringar är:

Alternativmedicn & Huskurer har splitrats i tre delar
  1. Alternativmedicin
  2. Huskurer & Örter
  3. TKM, Traditionell Kinesisk Medicin
Det ända helt NYA är : Hälsa kategorin där jag tänkte ha b.la
  1. Hälso Events
  2. Nyheter inom hälsa
  3. Hälso och "vad är sunt" frågor som skapar debatt
  4. Lev hälsosamt tips
  5. Sjukdommar och åkommor
Vad tror ni om det? Självklart kommer jag att försöka fördela inläggen så att det skrivs i alla kategorier. Magi och kreativt o.s.v är inte bortglömt.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-11-11 09:23:18

Själv ska jag bara jobba och försöka få igång internet hemma. Det har legat nere ett helt dygn, så jag kan varken läsa mail eller surfa. Grrrr! Jätteirriterande! Men å andra sidan... då får man mer tid över för städning.

SV: ja och vet du det häftiga med kinesiologin och den cranosacr. behandlingen var att det väckte upp ett gammalt minne i kroppen. Häftigt! Det är ju ett bevis på att behandlingen hade effekt. Så nu ser jag fram mot nästa vecka då jag ska dit igen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild