Kropp och själ

leslita.blogg.se

Topp hälsa

Publicerad 2009-11-19 06:31:43 i Hälsonytt,

Topp Hälsa måste verkligen vara Sveriges bästa Hälso Magasin. Massa uppmuntrande ors och roliga tips som går att följa. Förra veckan köpte jag en tidning på Statoil som jag skulle ha med mig på resan till Thn så den låg oöppnad i några dagar. Sen när jag satt på bussen så märkte jag att det var ett 2 månader för gammalt nummer. Det var September nr och då blev jag väldigt besviken och irriterad på Statoil. Får man göra så? Sälja gammla tidningar. Om man köper en dags tidining så förväntar man sig att det ska vara dagens nyheter inte från förra veckan, dessamma borde väll gälla månads tidningar. Det är som att sälja gammal mat. Nu känns det så där lagom pinsamt och onödigt att gå tillbaka när jag öppnt den. Men jag borde F*n gå och kräva att få det nyaste nummret Grattis. Haha Vad skulle du ha gjort?

NR: 10 som jag fick

NR: 12 som jag borde ha fått!

Sedan läser jag SPA&HÄLSA ibland men den är så dyr bara.
Läser du någon Hälso tidning? Vilken tycker du är bra?


Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-11-24 08:56:46

Gå tebax med den för dom kanske har fler kvar i hyllan som dom missat att plocka undan och skicka tebax... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild