Kropp och själ

leslita.blogg.se

SPA behandling med ormar och möss!!

Publicerad 2009-11-03 23:25:29 i Spa & Massage,

Inte för den som har ormfobi kan jag lova.


Trött på hårdhänta massörer och kladdiga oljor?
Nu kan du låta ormar göra jobbet.
Ett spa i norra Israel har infört en ny spännande behandling till sin anläggning.
Där kan du få en helkroppsmassage - av ormar.
Behandlingen går ut på att ormar - stora för djup massage och små för lätt massage - placeras ut på kroppen. Med sin tyngd och sina rörelser masserar sedan reptilerna dina ömma muskler och leder.
För verklingen lätt massage har centret möss som trippar omkring på kroppen.

Är detta något för dig? Hade du vågat testa?


Relevant länk: Orm massage

Kommentarer

Postat av: iDdLA

Publicerad 2009-11-04 01:03:41

jag hade då tuppat av :O

Postat av: Trixie Eklöf

Publicerad 2009-11-04 08:37:39

Jag är mycket av en hip-hop tjej när det gäller filmer, så jag tror nog att det är Step Up 2 the streets och You Got Served. Fast egentligen har jag svårt att välja, hehe =) Vilken film tycker du bäst om då?

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-04 12:13:03

Åh va avis jag blir :) Skulle vilja gå fler kurser inom näringslära, vi läser bara en grundkurs. Ja vi läser Klassisk massage, taktil massage och Shiatsu massage. Gillar att massera riktigt mycket, men det är så mycket man vill göra :) Ja det ska bli kul att komma till Loka, har bara hört bra saker om Loka så det ska bli spännande.

Postat av: iDdLA

Publicerad 2009-11-04 12:19:34

sv; man borde typ testa ändå xD

fast vetetusan hure ska gå med min ormfobi :D

Postat av: sussi

Publicerad 2009-11-04 15:09:51

äh herregud var nära att spy där

Postat av: lola

Publicerad 2009-11-05 20:56:24

omgg skulle ha döttttttt .. jag har den största ormfobi hahaha

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-08 12:51:18

tycker om din blogg.



den var rätt olik andras.



e så trött på alla bloggar om kläder mm.

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-11-10 14:21:02

Hehe med tanke på att ormarna inte väger speciellt mycket så är det fel att kalla det för "massage". Sen är det otroligt stressnade för ormarna med, tråkig idé för att tjäna pengar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild