Kropp och själ

leslita.blogg.se

Snöar

Publicerad 2009-11-05 16:44:51 i Spa & Massage,

Ja gott folk jag ville bara säga att det snöar i Hällefors. Började igår och nu ser det ganska vitt ut. Idag hade jag examination i Tuina massage och Ansiktsbehandlingen med akupressur. Det gick super bra. Min kund hade aldrig varit på någon sorts ansikts behandling innan så det var spännande. Han var väldigt nöjd. Massagen var rolig att ge när man får ta i ordentligt på en manlig kropp :) Han tyckte det var ett bra tryck och han sa att vissa punkter (akupunktur) strålade ut och känndes. Då har man lyckats! Har även lämnat in mitt PM, 25 sidor blev det. Känns härligt att ha detta avklarat!



Snöar det i din stad?

Kommentarer

Postat av: Niklas C

Publicerad 2009-11-05 17:13:41

Svar: Tack för din röst =)



Allt bra med dig?



Här i Göteborg snöar det inte...



Kram

Postat av: cilla

Publicerad 2009-11-05 18:35:08

va härlig du är, tack så mycket. självklart kan jag göra en beskrivning från början till slut. säg bara till om vilken smak och dekoration så gör jag det jättegärna. jag önskar att jag varit den killen så skönt att bli ompysslad. kramisar

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-11-05 18:51:14

Nä, det snöar inte i Skåne.. :( Men det var frost imorse och det snöade lite igår!!! :)



Okej, tack så mycket! Jag gillar din header, den är snygg. :D



Hur länge har du bloggat? :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-05 19:01:52

Tack! :D

Nej, det är inte särskilt svårt att göra cupcakes. Men det tar sin lilla tid så det är ju alltid roligt att ha någon med, min syster tog ju kort på mig så det var ju kul samtidigt, då blir det ju inte lika långdrygt. Recptet tog jag härifrån:

http://fokis.se/2009/may/till-er-som-vill-gora-cupcakes.html



Lycka till! ^^

Postat av: Eva

Publicerad 2009-11-05 21:56:34

Ja det kom lite snöblandat på eftermiddagen, men nu är det bara ösregn :-(

Vad roligt att det gick bra på eximinationen! Grattis!

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-11-05 23:52:08

Det gick faktiskt bra!

Jag ska till London på lördag. själv :)?

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2009-11-06 12:37:04

Nu blev jag lite avis.. :) gumsan jag behöver din mailadress (jag har inte den:O ) så att jag kan maila bilder från lägenheten?! kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild